Garantijos

Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Prekę garantiniam remontui pristatote Jūs arba galime nukreipti į gamintojo autorizuotą serviso centrą.

Pateikdami prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą (kasos čekis, lizingo dokumentai ir kt.), užpildytą garantinį taloną.

Jei nusipirkote prekę ir pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Informacijai, esančiai atminties kaupikliuose, taip pat programinei įrangai garantija netaikoma. Skystųjų kristalų ekranuose leidžiamas nuolat švytinčių ar tamsių taškų skaičius yra apibrėžtas gamintojo specifikacijose.

Grąžinimas

Stengiamės užtikrinti kokybiškas paslaugas ir aptarnavimą, todėl gavę siuntinį atidžiai jį apžiūrėkite. Jei pristačius prekę, pastebėjote, jog ji sugadinta ir norite ją grąžinti, prašome nedelsiant susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu ir pateikti šią informaciją:

  • įsigytą prekę ar įsigytų prekių pavadinimus;
  • užsakymo numerį;
  • grąžinimo priežastį;

Prekę galite grąžinti šiais atvėjais:

  • jeigu gavote ne tai, ką užsisakėte;
  • jei gavote nekokybišką prekę;
  • įstatymais numatytais atvėjais;

Prekių grąžinimas vyksta remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Už prekės komplektaciją ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, prekės grąžinimui galime nepriimti. Už prekės pristatymą grąžinimui atsakote Jūs.

Taip pat, prekės galime nepriimti, jeigu prekei ar jos pakuotei buvo padaryti išvaizdos pakeimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomas pakuotes, kurios netrugdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Grąžinant PCLink kompiuteriai el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą. Prašyme reikia nurodyti saskaitos numerį pinigų grąžinimui.

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d.d., į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).